Groot bereik PR-actie München
De Flower Effect Tunnel, die vorig jaar te bewonderen was in de Alte Pinakothek in München, trok veel bekijks. Naar schatting bezochten ongeveer 5000 mensen deze betoverende bloemeninstallatie.

Als onderdeel van de tentoonstelling Nature into Art van Rachel Ruysch, liet de installatie zien hoe bloemen kleur, vreugde en verbinding kunnen brengen. En met succes: bijna 98% van de bezoekers gaf aan dat de bloemen en de tunnel een positief effect op hen hadden, zoals een gevoel van blijdschap, inspiratie, ontspanning of nieuwsgierigheid. Daarnaast meldde 90% dat ze na hun bezoek in een beter humeur verkeerden:
"There should be more installations like this", "The smell of flowers stimulates all senses, making the experience better", "I felt very happy and was thrilled by the installation" - Reacties die ons niet verbazen, want wij weten al lang: bloemen maken blij!

De Flower Effect Tunnel kreeg veel media-aandacht en bereikte zelfs de landelijke pers. Zo publiceerde de Abendzeitung twee uitgebreide artikelen met foto's en ook Der Spiegel schonk aandacht aan de installatie. Een ander hoogtepunt was de promotiecampagne die plaatsvond in diverse metrostations en het treinstation van München, wat zorgde voor extra bereik onder een brede groep consumenten.