Happinez festival: een terugblik
Van 15 tot en met 17 september vond in Fort Voordorp het Happinez festival plaats. Drie dagen vol lezingen, workshops, muziek, yogasessies, meditatie en nog veel meer. Bloemenbureau Holland en haar consumentenmerken Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl waren er bij en zelfs de zon liet zich zien. Een terugblik.
Bloemenmandala met Mooiwatbloemendoen.nl
Het Happinez festival was met bijna 10.000 bezoekers een groot succes. In samenwerking met Mooiwatbloemendoen.nl werd er door de festivalgangers in drie dagen een bloemenmandala gemaakt met een doorsnee van vijf meter. Bezoekers konden uit een bloemenstal hun Lievelingsbloem of een bloem met een bijzondere symboliek kiezen. Zo trof je in de bloemenstal onder andere de zonnebloem aan die staat voor kracht, bewondering, loyaliteit en levenslust, de Dahlia met haar betekenis van weelde en kracht en de Clematis die staat voor innerlijke schoonheid. Festivalbezoekers reageerden super enthousiast op de mandala. Er hebben zich zelfs een aantal binnen- en buitenlandse partijen gemeld die interesse hebben in het bloemenmandalaconcept.
Bekijk de video over de bloemenmandala:
Plantfullness met Mooiwatplantendoen.nl

En verder
In de komende editie van Happinez Magazine (op 26 oktober in de winkel) krijgen de consumentenmerken van Bloemenbureau Holland nog eenmaal een podium in de vorm van een terugblik op het festival. Bloemenbureau Holland kijkt terug op een goede samenwerking waarbij de consumentenmerken op een positieve manier onder de aandacht zijn gebracht.