Houseplant travel PR-campagne in het Verenigd Koninkrijk
Reizen zonder je huis te verlaten
Hoewel er hoop en optimisme is over de versoepeling van de coronamaatregelen, blijft er de onzekerheid over reizen naar het buitenland dit jaar. Veel mensen kiezen daarom voor een staycation. In het Verenigd Koninkrijk zochten we een samenwerking met bekende plantbloggers voor een unieke PR-productie op afstand rondom dit thema.
Reizen vanuit je fauteuil
Volgens recent onderzoek* eist de mate waarin mensen reizen missen een emotionele tol en heeft dit invloed op hun welzijn. Bijna de helft (48%) van de respondenten geeft aan dat ze zich angstig en gestrest voelen als ze niet kunnen reizen. De oplossing? Armchair travelling.
Reizen vanuit een fauteuil houdt in dat je verre oorden ervaart vanuit het comfort van je eigen huis. Door een boek over reizen te lezen, een documentaire te bekijken of naar de muziek van een bepaald land te luisteren, dompel je jezelf onder in de beelden en geluiden van verre oorden, zonder een voet buiten de deur te zetten.
Houseplant travel
Samenwerking met Urban Jungle Bloggers
We werkten samen met kamerplantliefhebbers en experts Igor Josifovic-Kemper en Judith de Graaff van Urban Jungle Bloggers om dit concept van Houseplant Travel onder de aandacht te brengen. Er werden twee verschillende interieurstijlen gecreëerd. Igor haalde inspiratie uit Brazilië, terwijl Judith voor Zuid-
Meer weten?
Voor meer informatie neem je contact op met campagnemanager kamerplanten Monique Kemperman via mkemperman@bloemenbureauholland.nl of met country manager UK Chanel de Kock, via cdekock@flowercouncil.co.uk.
*Bron: Amex Trend report
Mei 2021