Nieuwe campagne: De plant als vrouwenmagneet
Mannenplanten, wat zijn dat eigenlijk? Via Mooiwatplantendoen.nl lanceert Bloemenbureau Holland een campagne waarin televisiemaker, presentator, groot planten- en vrouwenliefhebber Maxim Hartman het uitlegt.
Aan de hand van zes woonplanten laat hij de Nederlandse man zien dat planten echte vrouwenmagneten zijn. Met dit initiatief deelt Bloemenbureau Holland de boodschap dat de consument zich lekkerder voelt met woonplanten om zich heen. Daar hoort ook de man bij, juist omdat ‘ie minder vaak voor zichzelf een woonplant aanschaft.
Video’s met knipoog

De zes mannenplanten
De planten die centraal staan in de video’s zijn Vrouwentong, Codiaeum, Monstera, Schefflera, Scindapsus en de bananenplant. Stevige jongens met een zachte kant die ook een vrouwenhart sneller doen kloppen. In elke video staat een plant centraal, waarin op ludieke wijze wordt uitgelegd wat de voordelen van de specifieke plant is.
PR en nieuwswaarde
De ongetwijfeld spraakmakende campagne wordt gelanceerd in week 43. Gedurende drie weken worden de filmpjes verspreid op dinsdagen en donderdagen op YouTube en Mooiwatplantendoen.nl. De promotie gebeurt ook via populaire websites, waarvan zes websites de primeur hebben met ieder een filmpje. Het filmpje over de vrouwentong is nu ook te vinden op man-man.nl en fem-fem.nl. De aftrap was maandagavond live in de Coen en Sander Show.
Haak aan
Na lancering van de losse video’ kunt u ze terugvinden op de corporate website www.bloemenbureauholland.nl of ons YouTube kanaal en bent u vrij ze te delen via uw eigen kanalen. Om de scoop niet weg te geven hebben we de afspraak de video's voor de officiele releasedatum nog niet te delen. Bent u bloemist? Richt een mooie 'mannenplant' hoek in met de zes mannenplanten.