• LinkedIn
  • Twitter

Ontdek Groen Doen Indoor en Floral Signatures: onze inspirerende najaarscampagnes

26 augustus 2024

Om consumenten het hele jaar door te inspireren en informeren, blijven we onze mogelijkheden verkennen. Soms leidt dit tot uitbreidingen op bestaande campagnes, soms tot volledig nieuwe concepten. Dit najaar start een combinatie van beide. In dit artikel lees je meer over de Groen Doen Indoor contentcampagne en Floral Signatures campagne.

Afbeelding
Floral signatures

Consument ervaart de positieve impact van groen in huis met Groen Doen Indoor campagne
In oktober lanceren we de Groen Doen Indoor-contentcampagne: een initiatief dat consumenten bewust maakt van de positieve impact van kamerplanten op ons welzijn. Deze campagne benadrukt dat planten, ongeacht hun plek in huis, bijdragen aan onze mentale én fysieke gezondheid. De campagne is een aanvulling op onze consumentencampagnes waarin de voordelen van een groene leefomgeving en de welzijnseffecten van bloemen en planten centraal staan. Binnenkort delen we meer details over de exacte inhoud en creatieve uitwerking van deze campagne.

Floral Signatures: het videoformat dat een miljoenenpubliek bereikte
In november zetten we de volgende stap met een nieuwe reeks video's in onze Floral Signatures-serie. Dit succesvolle videoformat geeft consumenten een exclusief kijkje in de wereld van bloemsierkunst, waarbij gerenommeerde bloemartiesten uit verschillende landen hun unieke creaties en tips delen. De video's zijn inspirerend, educatief en helpen consumenten om zelf prachtige bloemstukken te maken. Deze nieuwe editie breidt de serie uit met nieuwe bloemisten uit Duitsland, Frankrijk en Engeland. Meer informatie volgt snel.

Meer informatie?
Neem gerust contact op met Monique Kemperman via mkemperman@bloemenbureauholland.nl.