• LinkedIn
  • Twitter

Samenwerking met delicious.magazine zet tulpen op de (menu)kaart

15 januari 2019

Vanaf vrijdag 25 januari valt de nieuwe editie van delicous.magazine op de mat en op 30 januari is het magazine te koop in de winkel. In de 11 pagina’s tellende special, een samenwerking van delicious.magazine X Mooiwatbloemendoen.nl, wordt uitgekeken naar de lente met behulp van lentebloemen en dan met name tulpen. Ook worden consumenten opgeroepen een boeket tulpen te kopen om zo mee te dingen naar een kookworkshop met delicious.magazine columnist, kookboekauteur en chef Yvette van Boven.  

350 bloemisten doen mee

Afbeelding
Aan de actie doen 350 bloemisten mee. Deelnemende bloemisten ontvangen een POS-pakket, waaronder een levensgrote cut-out van Yvette van Boven, een toonbank-display, een stoepbordposter en de tulpenkaartjes met hierop de unieke actiecode. De actieperiode loopt van 21 januari t/m 7 februari.

Meer smakelijke inspiratie
Op de consumentenwebsite Mooiwatbloemendoen.nl kan de unieke actiecode worden ingevoerd om zo kans te maken op de kookworkshop met Yvette van Boven. Ook is hier een smakelijk recept van een tulpenwrap met hummus en falafel te vinden en is er een inspirerende video te bekijken. 

Eerdere samenwerkingen
Delicious.magazine staat bekend om de fijne recepten, eet- en drinktips en mooie fotografie. Het is niet de eerste keer dat we een samenwerking aangaan met het tijdschrift. Eerder maakten we samen een smaakmakende special met de begonia in de hoofdrol en verdiepten we ons in de verschillende fases van de liefde, in gerecht- en bloemvorm.  

Download hier de poster of het campagnebeeld, deze kunt u met vermelding van Mooiwatbloemendoen.nl inzetten.


Afbeelding
Poster