Bloemenagenda 2016 bekend
Speciaal voor verkooppunten van bloemen is er een kalender opgesteld die aansluit bij de wens om bloemen op de meest relevante momenten voor consumenten op de winkelvloer te presenteren.
Uit onderzoek blijkt dat de consument zijn inspiratie over bloemen vooral online of op de winkelvloer opdoet. Met name op de winkelvloer wordt hij echt verleid tot een aankoop. Laat uw klanten ook elke periode weer een bloem ontdekken. Er komt er zeker één langs (of meer) die zo aanspreekt dat de aankoop volgt. En daar is het ons allemaal uiteindelijk om te doen. Het hele jaar door toont Mooiwatbloemendoen.nl inspiratie en informatie over een grote variatie aan bloemen met als doel de consument te laten zien en ervaren dat bloemen bijzonder zijn en ons blijdschap bezorgen. De bloemen zijn met zorg geselecteerd door kenners uit de sierteeltsector.
U doet toch ook mee?
De kracht van het aansluiten van al onze gezamenlijke communicatie is herkenning creëren bij de consument. Consumenten komen de bloemen op de Bloemenagenda tegen in diverse media, maar de belangrijkste plek is het verkooppunt. Met een poster is het eenvoudig om de bloemen op de agenda te laten zien.
Inspiratie
Voor de consument is er veel te lezen en ontdekken over al deze bijzondere bloemen op de Bloemenagenda via Mooiwatbloemendoen.nl. Inspireert u dit jaar ook uw klanten met verhalen over deze bloemen?
De bloemen
Week 1 - 4 Tulp
Week 5 - 8 Roos
Week 9 - 12 Freesia
Week 13 - 16 Gerbera
Week 17 - 19 Alstroemeria
Week 20 - 22 Pioenroos
Week 23 - 26 Lelie
Week 27 - 29 Gladiool
Week 30 - 32 Zonnebloem
Week 33 - 35 Hortensia
Week 36 - 38 Dahlia
Week 39 - 42 Chrysant
Week 43 - 45 Lisianthus
Week 46 - 48 Orchidee
Week 49 - 52 Amaryllis
De overzichtsposter Bloemenagenda 2016 kunt u via de onderstaande link downloaden en uitprinten:
pos-overzicht-a3-v3.3-mb_nl.pdf