Extra campagne voor bloemen en planten in ontwikkeling
Bloemenbureau Holland is bezig om samen met een brede vertegenwoordiging vanuit de sector een nieuwe campagne te ontwikkelen om een extra omzetboost voor bloemen en planten te creëren op het moment dat de meest beperkende restricties omtrent corona opgeheven zullen zijn. Een campagne om gemiste momenten van samenzijn alsnog te kunnen vieren.
Samen investeren
Tijdens de eerste online bijeenkomst voor deze campagne hebben we gemerkt dat er veel bereidheid is om de krachten te bundelen, samen
Positief gevoel neerzetten
Binnenkort presenteren we het eerste campagneconcept in een vervolgsessie. Doel is in de campagne een positief gevoel te laten doorklinken, waarmee we inhaken op het veranderende consumentengedrag. Tijdens deze crisis zijn er veel momenten waarop we niet samen kunnen zijn. Deze situatie raakt iedereen. We ontwikkelen een idee waarbij we deze momenten alsnog met aandacht, met elkaar in alle vrijheid én met bloemen en planten kunnen vieren. Bloemen en planten staan immers voor verbondenheid en voor aandacht en hebben de positieve eigenschap de connectie tussen mensen te benadrukken. De campagne moet bij voorkeur in alle kernlanden (Duitsland, Frankrijk, Nederland en het Verenigd Koninkrijk) kunnen worden uitgevoerd. De startdatum hangt natuurlijk af van wat er wordt besloten over de corona-maatregelen. We koersen op inzet van de campagne in de maanden na de zomervakantie.
Meer weten of participeren?
Heb je interesse om je bij deze brede sierteeltcoalitie aan te sluiten en een bijdrage aan deze campagne te leveren? Neem dan contact op met Simone Dussine, countrymanager Nederland van Bloemenbureau Holland via s.dussine@bloemenbureauholland.nl