‘Nu doen, straks groen’ shopper activatie met Intratuin
Bevordering najaarsaanplant-aankopen met incentive
Ook in het najaar is er buiten van alles te doen en te genieten. Wat je nu plant kan nog voor de winter wortelen en is straks in het voorjaar groen. Dat is de gedachte bij de shopper activatie van Intratuin die loopt in de maand oktober. We herhalen daarmee de samenwerking van Bloemenbureau Holland, de Royal FloraHolland Outdoorgroep en Intratuin die in het voorjaar succesvol verliep.
Mooi item cadeau
Het is de tweede shopper activatie ingegeven door het thema ‘Van Grauw naar Groen’ die perfect past bij de najaarsaanplant-campagne van Intratuin. Doel is de verkoop van vaste planten te bevorderen. Zoals gebruikelijk bij shopper activaties wordt het de consument aantrekkelijk gemaakt door aan het product een waardevolle extra te koppelen. Bij deze activatie is dat een mooi vormgegeven vetbolhouder met vetbollen (t.w.v. € 5,88) die de koper gratis krijgt bij een aankoopbedrag van € 20,- aan tuinplanten.
Communicatie
Deze shopper activatie loopt bij 55 Nederlandse Intratuin-tuincentra en 6 winkels in Duitsland. Intratuin communiceert over deze promotie op haar website, social media en haar folder en magazine die in de eerste week van oktober verschijnen. Buiten en in de winkels staan posters en ander POS-materiaal. Ook zet Intratuin radiocommercials in, die ze inkopen bij Nederlandse radiostations. Mooiwatplantendoen.nl zorgt voor de social media campagne.
Meer informatie
Meer weten over onze shopper activaties en wat dit voor jouw business kan betekenen? Neem contact op met Sherelle Schmidt, shopper marketeer, via sschmidt@bloemenbureauholland.nl.