• LinkedIn
  • Twitter

Consumentenplatformen

Tips, inspiratie en informatie over bloemen en planten

We bereiken de consumenten via PR-events en consumentenmedia. En via onze eigen platformen Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl, en de daaraan gekoppelde social mediakanalen. Doel is consumenten te laten zien wat bloemen en planten voor je kunnen betekenen. Op  de websites en social mediakanalen inspireren en informeren we het hele jaar door met bloemen- en plantennieuws, verzorgings- en DIY-tips, suggesties voor uitjes en leuke acties. De consument, maar ook de pers en de sector zelf vinden er een schat aan informatie en inspiratie. Mooiwatbloemendoen.nl laat consumenten ervaren dat bloemen volop blijdschap brengen. Op Mooiwatplantendoen.nl staat de beleving centraal dat je je lekkerder voelt met kamer- en buitenplanten om je heen. We voegen daaraan regelmatig achtergrondverhalen toe over de teelt en de sector. Met aandacht voor de producten en thema’s als welzijn, sectorinnovatie en verduurzaming.
 

Afbeelding
Mooiwatbloemendoen.nl
Afbeelding
Mooiwatplantendoen.nl


Internationale consumentenplatformen
In verschillende landen kennen consumenten hun eigen Mooiwatbloemendoen en Mooiwatplantendoen. In Duitsland benaderen we consumenten met Tollwasblumenmachen.de en Pflanzenfreude.de. In Frankrijk is het Lajoiedesfleurs.fr en Maplantemonbonheur.fr en in het Verenigd Koninkrijk zijn we actief met Funnyhowflowersdothat.co.uk en Thejoyofplants.co.uk. We inspireren consumenten dus in de eigen taal, met de lokale voorkeuren en trends in het achterhoofd. Zo bereiken we met onze events, content, marketing en communicatie een grote internationale groep consumenten. 
 

Afbeelding
Tollwasblumenmachen.de
Afbeelding
Pflanzenfreude.de
Afbeelding
la joie des fleurs
Afbeelding
Mapantemonbonheur.fr
Afbeelding
funnyhowflowersdothat
Afbeelding
the joy of plants