Internationaal
Consumentenmarketing en -communicatie over bloemen en planten in Europa
Onze activiteiten hebben een internationaal karakter. We richten onze communicatie nu primair op consumenten in Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. Dat betekent dat we met bijna alle PR-events, content en shopper marketing-activiteiten te horen en te zien zijn in deze vier landen. In deze landen werken we met eigen landenmanagers die nauwe banden onderhouden met de lokale sierteeltsector en ter plekke ons aanspreekpunt zijn. De focus ligt op het optimaliseren van de nationale versies van de activiteiten. De landenmanagers informeren, interesseren en activeren hun netwerpartners om de activiteiten onderdeel te maken van de eigen communicatie- en verkoopstrategie.
Internationale aanpak en inzichten
De focus van onze (consumenten)activiteiten ligt voortaan niet meer alleen op Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. We breiden onze activiteiten uit naar een landelijke of regionale aanpak in Europa. Waarbij we verschillende pakketten met content, beeld en kennis ter beschikking stellen via een online marketing portaal.
Inzet van ervaren, internationale bureaus
Om alle markten goed te kunnen bedienen werken wij samen met professionele bureaus met een goede reputatie op het gebied van media-inkoop, contentcreatie en PR-activiteiten. Dit zijn zowel lokale als internationale bureaus, om daarmee per land tot een optimale mix en resultaat te komen.
Wil je meer weten over onze activiteiten en netwerken in het buitenland? Neem contact op met Rob Tas, (inter)nationaal relatiemanager, rtas@bloemenbureauholland.nl.