• LinkedIn
  • Twitter

Bloemenbureau Holland: terugblik eerste halfjaar van 2017

08 juni 2017

Bloemen en planten voortdurend top of mind houden bij de consument, daar werken we bij Bloemenbureau Holland elke dag enthousiast aan. Zodat deze consument bloemen en planten blijft kopen voor zichzelf en anderen. Onze meest opvallende activiteiten en resultaten van de eerste helft van 2017 hebben we voor u onder elkaar gezet. Aansluitend hierop geven we bovendien een korte inkijk in de aankomende activiteiten. Kunt u daarop ook inspelen? Dan zorgen we er samen voor dat bloemen en planten hoog op de consumentenagenda blijven staan.

Campagne & content

Afbeelding
Bloemenbureau Holland: terugblik eerste halfjaar van 2017
Bloemenbureau Holland ontwikkelt spraakmakende en effectieve campagnes met bloemen en planten in de hoofdrol. Marktonderzoek toont aan dat deze campagnes mensen raken en ervoor zorgen dat bloemen en planten onderwerp van gesprek zijn. Naast campagnes maken we unieke en verrassende content, die zowel consumenten als professionele partijen graag willen delen. Onze activiteiten richten zich op de vier belangrijkste markten: Duitsland, Frankrijk, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Vanuit onze consumentenmerken Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl en versies in de andere drie talen sluiten we aan bij lokale voorkeuren en trends en realiseren we een groter bereik.

Downloadable PDF BBH resultaten Q1&Q2 2017