• LinkedIn
  • Twitter

De Bloemenmeisjes 2017 zijn ingehuldigd

14 maart 2017

Extra aandacht voor Bloemenagenda dankzij influencers 
Tijdens een inspirerende sessie in de conceptstore Cottoncake in Amsterdam zijn de Bloemenmeisjes van 2017 gehuldigd. De Bloemenmeisjes bestaan uit bloggers en Instagrammers die mooie en unieke content creëren rondom de Bloemenagenda 2017. De eerste resultaten beloven grote pr- en mediawaarde voor de rest van het jaar. 

Het event omvatte een inspirerende sessie waarin alle bloemen van de Bloemagenda 2017 aan bod kwamen. Van elke bloem was er een Do It Yourself (DIY) gemaakt om te tonen hoe creatief je met bloemen kunt zijn. Tijdens de samenkomst boden de Bloemenmeisjes op hun Lievelingsbloem tijdens een ‘veiling’, met deze bloem gaan ze dit jaar aan de slag op hun platform. Aan het einde van de dag werden de dames officieel geïnaugureerd met een bloemenkrans met een bloem van de Bloemenagenda. 

Aangenaam: de Bloemenmeisjes
De Bloemenmeisjes zijn influencers zoals bloggers, vloggers, Instagrammers en redacteuren met een voorliefde voor lifestyle, interieur, food en natuurlijk bloemen! Dit zijn de dames en bijbehorende platformen:

BintiHome – Souraya,  InteriorJunkie – Elisah Jacobs, Puravie – Chantal ten Brinke, Bloemenmeisjes.com – Natalia Korotina,  Dromelot – Hilde van Gerwen, Zilverblauw – Anki, PRCHTG – Fleur & Jessica, OhMarie – Marlous Snijder, Holistik – Karlijn & Evelyn, Femkeido – Femke Dekker, Elle Deco – Evelien Reich.

Content in eigen stijl
Alle Bloemenmeisjes maken content over de betreffende bloem passend bij hun eigen stijl. Dit kan een Do It Yourself (DIY) zijn, een gerecht, een fotoreportage of bijvoorbeeld een stylingtip.

Pr- en mediawaarde
Met de inhuldiging hebben we veel offline en online belangstelling behaald met dank aan de Bloemenmeisjes. De inauguratie behaalde een mediawaarde van € 15.429 en een pr-waarde van € 38.815. De cijfers van de tulp, die in januari op de Bloemenagenda stond, zijn inmiddels ook bekend. Dankzij publicaties van de Bloemenmeisjes kreeg de tulp een extra mediawaarde van € 31.527 en een pr-waarde van € 80.712.  

Nieuwsgierig naar de eerste resultaten, hieronder zijn enkele te vinden: