Resultaat ad blocker The Green Gallery overtreft verwachtingen
The Green Gallery ontwikkelde in samenwerking met vier internationale creatieven The Green Gallery Green Screen ad blocker. Sinds de lancering in oktober overtreft de ad blocker alle verwachtingen.
Zo werkt de ad blocker
Artiesten achter The Green Screen
Green Screen bestaat uit 12 floral art pieces gemaakt door tattoo artist Henk Schiffmacher, dj en producer Loco Dice & graffiti artist Hoxxoh, creative innovator Geraldine Wharry en fashion label Pigalle. Zij zijn gekozen om hun liefde voor planten en bloemen en hun aansluiting bij de doelgroep. De eigenzinnige floral art pieces zijn exclusief in de ad blocker te zien.
Verdeeld over de kernlanden van Bloemenbureau Holland zien we dat 25% van de downloads plaatsvinden in Duitsland, 19% in Frankrijk, 17% in Nederland en 9% in het Verenigd Koninkrijk. Verrassend is dat 12% van de downloads op rekening komt van de Verenigde Staten, de overige 18% is verdeeld over andere landen.
Zo werkt de ad blocker: